یکی از دلایلی که کسب و کارهایی نظیر سایتهای اینترنتی، فروشگاههای آنلاین، شرکتهای خدماتی و … اقدام به خرید یا اجاره دفتر اداری در تهران میکنند، تشکیل تیم کاری و تمرکز بر ارتباطات رسمیو کاری خود است. اما در شرایط کنونی معضل اصلی کسبو کارهای کوچک و بزرگ، افزایش هزینههاست. خصوصا اجاره دفتر اداری در تهران که برای برخی کسبوکارها توجیه منطقی ندارد.
با تغییر الگوهای کسب وکار بهخصوص در سالهای اخیر و افزایش علاقهمندی برای مدیریت واحدهای اداری شخصی یا خصوصی، خرید و فروش دفتر اداری در تهران افزایش یافته است. ممکن است شما هم در راستای گسترش کسبوکار فعلی، راهاندازی کسبوکار جدید یا استقلال از تیم کاری خود این روزها به دنبال خرید واحدی برای استقرار فعالیتهای حرفهایتان تحت عنوان دفتر کار باشید. هرچند ممکن است تصور غالب عموم بر این باشد که خرید یک واحد اداری با واحد مسکونی تفاوتی ندارد؛ اما بهتر است بدانید خرید واحدهای اداری در مقایسه با واحدهای مسکونی از پیچیدگی بیشتری برخوردار است و نیاز به تحقیق، مشاوره و وقت بیشتری دارد .
آیا شما هم تاکنون به دنبال خرید یا اجاره یک دفتر اداری در تهران یا دفترکار مناسب بودهاید؟ یک ملک باید چه ویژگیهایی داشته باشد تا بتواند نظر شما را برای خرید جلب کند؟ موقعیت اداری فروش میخواهید یا موقعیت اداری رهن و اجاره یا … ؟ آیا به دنبال املاک اداری بودهاید یا موقعیت اداری؟ ما در این قسمت قصد داریم به بررسی ویژگیهای مهم یک ملک اداری خوب بپردازیم.
نباید فراموش کرد که خرید یک ملک اداری با یک ملک مسکونی کاملاً متفاوت است؛ در مورد یک موقعیت اداری رهن یا خرید ، شرایط فرق دارد، پس آگاه باشید و بهترین انتخاب را انجام دهید. اگر یک دفتر کار مناسب را انتخاب کنید با خیال راحت میتوانید کارهای خود را انجام دهید و حس خوبی داشته باشید. پیش از انجام هر کاری نیاز خود را در نظر بگیرید. باید مشخص کنید که شما دقیقاً چه انتظار یا انتظاراتی از دفتر کار خود دارید. در نظر گرفتن این موارد بسیار مهم است چون به شما برای انتخاب سریعتر ملک مورد نظر بسیار کمک میکند.
برای مشاهدهی ادامهی مطلب دفتر اداری در تهرانکلیک کنید.